Mig centenar de persones han tornat a fer gala de la destresa en l’Scrabble, en el novè campionat Ciutat de Manacor, celebrat aquest dissabte al molí d’en Beió. El joc consisteix a crear paraules amb l’objectiu d’obtenir la major puntuació possible. Amb sis rondes sota les normes de la modalitat clàssica del sistema suís, un contra un, n’Antoni Riera n’és el guanyador.
Ni allil, aspiris ni sonassis són les paraules guanyadores amb més puntuació; ho són al·legaré, dilataré, clarissa i espenyada. Els participants destaquen que aquest joc contribueix a promoure i fomentar l’ús lúdic de la llengua catalana i que, com en tots els àmbits, s’hi aprèn. L’Scrabble, més enllà de la competició, és una festa de paraules que potencia la flexibilitat cerebral.
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros