Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Du per títol 'Aquella colla fills dels 68' i s'ambienta a Catalunya i a la serra
A Banyalbufar, i en un dels racons que l’han inspirat, Toni Rodríguez rellegeix alguns passatges de la seva darrera novel·la. Du per títol “Aquella colla de fills dels 68” i tracta la deriva ètica i moral d’un grup d’antics lluitadors antifranquistes. Una història que s’ambienta a la Barcelona dels anys 90 i en les revoltes socials que es varen produir en una barriada de Sant Adrià per la construcció d’un bloc de pisos per allotjar veïns del barri de la Mina.
En la segona part de la novel·la, l’autor fa viatjar els protagonistes fins a Banyalbufar. En la novel·la hi apareixen llocs i també veïns que s’hi veuran identificats. I és que l’autor hi estiueja des de fa 40 anys.
El llibre es presentarà aquest dissabte, a les 19h, a la plaça de Bunyalbufar.
A ver si puedo leer algo de ti. He de hacerme con la novela.
Enhorabuena!!!!
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
El seu acompanyant, un estranger de vint anys ha patit ferides lleus i ha estat traslladat a la Policlínica Nuestra Señora del Rosario
70 caravanes de l’associació Caravaning Oasis s'han reunit per acabar el 2025 i començar l'any nou