Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La residència de Tonina Crespí a Casa Planas dona continuitat al projecte que la investigadora va engegar l'any 2014
La història de les marjaleres a distància d’un clic. El treball de Tonina Crespí però va més enllà del que trobam al web, on va ordenant la seva investigació sobre aquests dones pageses i pobleres. És un estudi viu i en constant evolució que va engegar l’any 2014 i on s’endinsa en les tasques i tradicions d’una manera de viure que retrata la mallorca rural i les seves protagonistes.
El projecte de Tonina Crespí es desenvolupa des de fa prop d’un mes a Casa Planas. Allà s’ha topat de front amb una imatge que concideix en el temps de les marjarleres, els anys 50, 60 i 70 del segle passat, que va mostrar el fotògraf Josep Planas i Montanyà. Una imatge d’una mallorca festiva i moderna que va silenciar una realitat imperant a una Mallorca encara explotar per per part de la indústria turística.
L’instal·lació de Crespí s’emmarca dins un seguit d’activitats que ha programat per avui Casa Planas i que s’obriran al públic a partir de les 6 de l’horabaixa.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata