Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Va patir una lesió medul·lar completa que el va deixar tetraplègic
No és cap esportista d’elit, però la seva història de superació mereix ser contada. Tony Balaguer torna a l’aigua després de patir un accident a una piscina que el va deixar tetraplègic. Fa cinc anys, Tony Balaguer impactà amb el cap al fons de la piscina, fet que el deixà amb una lesió medul·lar completa. A partir d’aleshores, viu amb l’ajuda constant de dues cuidadores, essencials en el seu dia a dia.
El record de la lesió, però, no ha impedit que Tony vulgui tornar a l’aigua. Per fer-ho, fa un any va contactar amb ‘Som Un’, un projecte esportiu que ajuda persones amb discapacitat a recuperar part de la seva autonomia. Amb l’ajuda dels terapeutes del projecte ‘Som Un’, Tony s’ha reconciliat amb l’aigua que, a partir d’ara, serà un element molt important en la seva recuperació.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys