Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El producte estrella han estat els bunyols. Els visitant n'han pogut tastar de patata, de carabassa o, fins i tot, de moniato
La Fira de Porreres fa més de 100 anys que se celebra. És una de les fires més antigues de Mallorca. Per als artesans, asseguren, és un dels millors expositors que tenen. Enguany prop de 250 paradetes s’han instal·lat pels diferents carrers del poble per oferir tot tipus de productes artesanals.
Les sobrassades, els formatges i el vi són sempre els productes més demandats. Enguany, el producte estrella han estat els bunyols. Els visitant n’han pogut tastar de patata, de carabassa o, fins i tot, de moniato. Tampoc han faltat ni els animals ni els tradicionals balls.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
Creuen que podria procedir d'una embarcació amb persones migrants a bord
Es revisaran els protocols de cara a controlar l'aforament de la plaça Vella de Pollença, durant el Pi