Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

United Airlines assegura que obrirà nova ruta entre Son Santjoan i New York-Newark Liberty a partir del juny de l'any que ve
L’aerolínia United Airlines ha anunciat aquest dijous que connectarà a partir de juny de 2022 els aeroports de New York-Newark Liberty i Son Santjoan. Seran tres vols per setmana i ho farà a partir del 9 de juny de l’any que ve. Es tracta d’una de les noves connexions aèries que farà la companyia estatunidenca amb aeroports espanyols com també ho farà a l’Aeroport de Tenerife Sur, a partir del 10 de juny.
La presidenta del Consell de Mallorca, Catalina Cladera, s’ha mostrat satisfeta amb la notícia i ha augurat, a través de Twitter, “una porta oberta al continent americà que ens connecta a nous mercats”.
La connexió es farà de manera directa entre Son Santjoan i l’Aeroport de Newark Liberty, ubicat a Nova Jersey i que dona servei a Nova York. Aquesta nova ruta aèria amb els Estats Units arriba després que la companyia Norwegian, la primera que va anunciar vols amb Nova York al 2018, va tancar la base a Palma al 2019 i per consegüent la ruta amb la ciutat estatunidenca, que mai no es va dur a terme.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar