'La remor de la memòria' és un recull de relats orals de 12 persones que han viscut la transformació d'aquest indret
Avui s’ha reobert al públic el museu marítim del Port de Sóller i ho ha fet amb una nova exposició titulada ‘La remor de la memòria’. És un recull de relats orals de 12 persones que han viscut la transformació d’aquest indret des de la dècada dels anys 30 del segle passat fins a l’actualitat.
Durant el temps que el museu ha estat tancat per la COVID-19, el Consell de Mallorca hi ha fet tot un seguit de reformes. Bàsicament, per millorar-ne l’eficiència energètica i l’accessibilitat.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici