Accident mortal d’un motorista a Sóller
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
Una reivindicació del curtmetratge que se celebra en paral·lel arreu del país durant el solstici d'hivern
En Xavier és un adolescent menorquí que no es troba còmode al seu entorn. Intenta resoldre els seus problemes explorant la seva sexualitat. És l’argument de Sol Sol, un dels curtmetratges que es projectaran al Dia Més Curt. Es tracta d’una iniciativa que es fa de manera simultània a diferents punts del país per reivindicar l’art del curtmetratge. Després de 5 anys, es tornarà a celebrar a Palma.
Els 5 curtmetratges que s’hi veuran, aborden temàtiques vinculades a la diversitat LGTBIQ+. Peces com aquesta Cemento y acero o Se receta el silencio, que s’han projectat a edicions passades de la Mostra OUT! Coincidint amb el dia més curt de l’any, el centre Flassaders oferirà una variada perspectiva artística i cultural en forma de curtmetratge. L’entrada serà lliure fins a omplir l’aforament.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros
La víctima, de 55 anys, hauria consumit heroïna en mal estat; la investigació continua oberta i no es descarten noves detencions