Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Les obres que es representaran seran "Otto", "La dernière danse de Brigitte", "Galetes de Formatge" i "Variations", totes elles premiades
En aquesta segona edició de la mostra internacional de titelles, tres de les quatre obres parlen de la nostàlgia i de la solitud de personatges ancians. És un tema recurrent que ens arribarà amb obres com Otto, La dernière danse de Brigitte o Galetes de formatge, totes elles premiades.
L’obra que romp amb la temàtica serà Variations, que experimenta amb la tècnica.
L’organització va quedar molt satisfeta de la primera edició, en què van aconseguir congregar 800 persones a la plaça de la Catedral. Per aquest motiu han decidit duplicar el nombre d’obres, però recalquen la dificultat d’organitzar aquestes propostes.
Les representacions es faran el 12 i el 13 d’octubre a quatre localitzacions diferents de Ciutadella, i tant Otto com Variations seran d’entrada lliure.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata