Controlat, però no extingit, un incendi industrial al polígon de Binissalem
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
El Pavelló Menorca tornarà a acollir partits de competició nacional. El Bàsquet Menorca de la lliga EBA jugarà a Bintalfa la propera temporada, en virtut de l’acord al que ha arribat amb el consorci que gestiona la instal·lació. Jugaran al Pavelló Menorca després de descartar el vell poliesportiu de Maó i de no voler desplaçar l’equip a Alaior. L’objectiu és tapar els dos fons del pavelló i acotar l’accés del públic només a les tribunes. Després de la desaparició del Menorca Bàsquet, cap equip havia utilitzat l’emblemàtica pista.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Les proves d'accés a la universitat es fan fins dijous a les quatre illes amb un nou sistema de control contra el frau i un reforç del transport públic cap als centres d'examen
Pollença és l'únic poble que conserva aquesta tradició, que enguany protagonitzaran les germanes Marta i Júlia Llobera