Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
La 45a edició se celebrarà el 3 d'agost després que l'any passat no es dugués a terme per falta de finançament
Després d’un any d’absència per problemes econòmics, dia 3 d’agost es tornarà a celebrar la popular marxa, que s’ha presentat avui dematí a Palma. Enguany l’organització aposta per dur a terme una caminada més respectuosa amb el medi ambient amb el lliurament de 10 mil botelles d’alumini als participants.
La inscripció es podrà fer per internet (grupguell.com o desguellallucapeu.com) i, dels 5 euros que costarà, 1 es destinarà al Santuari. Com a novetat hi haurà una sortida des d’Inca a les 5 de la matinada de diumenge.
També s’homenatjarà el comandant de la Guàrdia Civil, Francisco José Domingo, mort recentment, i que havia participat en el dispositiu de trànsit d’edicions anteriors. Els organitzadors esperen que hi participin més de 10 mil persones.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció