Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

La 45a edició se celebrarà el 3 d'agost després que l'any passat no es dugués a terme per falta de finançament
Després d’un any d’absència per problemes econòmics, dia 3 d’agost es tornarà a celebrar la popular marxa, que s’ha presentat avui dematí a Palma. Enguany l’organització aposta per dur a terme una caminada més respectuosa amb el medi ambient amb el lliurament de 10 mil botelles d’alumini als participants.
La inscripció es podrà fer per internet (grupguell.com o desguellallucapeu.com) i, dels 5 euros que costarà, 1 es destinarà al Santuari. Com a novetat hi haurà una sortida des d’Inca a les 5 de la matinada de diumenge.
També s’homenatjarà el comandant de la Guàrdia Civil, Francisco José Domingo, mort recentment, i que havia participat en el dispositiu de trànsit d’edicions anteriors. Els organitzadors esperen que hi participin més de 10 mil persones.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella