El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
En aquesta edició també es podrà demanar de manera individual i l'únic requisit serà el nivell de renda
Des de dilluns i fins al 31 de març el Consell de Mallorca llençarà un nou bonus de 200 euros perquè les famílies puguin omplir la cistella de la compra. En aquesta ocasió, també es podrà demanar de manera individual, no només en l’àmbit familiar. “Moltes d’aquestes persones viuen totes soles i són dones. De fet és un dels col·lectius que ens va fer arribar la seva situació de dificultat”, ha dit Sofia Alonso, presidenta de l’IMAS.
L’únic requisit és que no se superin uns ingressos anuals de 25.200 euros o familiar de 42.000. El bonus no exclou la possibilitat de rebre altres ajudes i es pot demanar telemàticament a imasmallorca.net/boperalesfamilies.”Esperam poder-ho tramintar de manera ràpida perquè ajudi les famílies en un moment d’inflació elevada”, ha dit la presidenta Catalina Cladera. La institució hi destinarà 5 milions d’euros i espera que arribi a 25.000 persones.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle