Tots els centres educatius de Vila han suspès l’activitat lectiva com a conseqüència de la tempesta
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats

El Partit Popular presenta una moció per demanar a l'Ajuntament que torni a canviar el nom del municipi
El debat històric sobre el topònim de Maó torna al carrer. El Partit Popular presentarà avui capvespre -juntament amb l’associació Iniciativa por Mahón- una moció per demanar a l’Ajuntament que torni a canviar el nom del municipi.
Volen recuperar la fórmula Maó-Mahón, que va ser adoptada durant el mandat del Partit Popular, l’any 2011, i que el 2021 -ara fa quatre anys- el consistori va eliminar pel topònim ‘Maó’, sense hac. Recordem que ho va fer a instàncies del Govern i en aplicació de la llei balear del 2016, per la qual els topònims oficials han de ser en català.
El PP diu que la fórmula Maó-Mahón és una solució amb la qual tots els ciutadans es poden sentir representats.
Aquesta gent no es cansen,no saps si es millor no fer cas i fer com si sentís ploure
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats
El cap d'Emergències, Pablo Gárriz, ha negat rumors falsos i afirma que no hi ha hagut danys personals durant les inundacions
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències