Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

El repunt coincideix amb el fi de l'estat d'alarma. Solen fer-se a viles, amb més de 150 assistents i música a tota pastilla
Des de començament d’any, la Policia Local de Sant Josep ha detectat 328 festes privades. I gairebé dos terços d’aquestes, 208, han tengut lloc en els darrers 40 dies, coincidint amb el fi de l’estat d’alarma. Un repunt que temen es convertirà en la tònica d’aquest estiu.
Aquestes festes es duen a terme a viles, el nombre d’assistents pot arribar als 150 amb un públic de diferents nacionalitats, normalment turistes. I gairebé sempre estan organitzades amb ànim de lucre.
Per aquest motiu, el consistori josepí està parlant amb la resta d’ajuntaments per posar damunt la taula una proposta: la d’incloure a la llei Turisme Balear una normativa per tal de controlar els equips de música. Es tractaria d’una eina més per poder controlar les festes il·legals.
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
Jaime Martínez, batle de Palma: "Si fos per mi ja haurien entrat els buldòzers la setmana passada"
La investigació es va iniciar mesos enrere arran de la mort de 3 joves a Ciutadella
Un reconeixement a una figura clau del comerç local d'Alaior, escrit en femení, perquè com ella, moltes dones han propiciat una xarxa de relacions quotidianes que enriqueixen la comunitat