Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

Fins al 31 de març, 11 restaurants de Vila participaran al concurs de menús temàtics dedicats a ciutats i regions que són Patrimoni de la Humanitat
El certamen culinari ‘Patrimoni Gastronòmic’ torna a la ciutat d’Eivissa després de la pandèmia. Menús com el del restaurant sa Nansa, amb gerret escabetxat, arròs amb gerret i pinya de col, i greixonera de postres, a preus populars de 24 euros (sense beguda).
Onze establiments de Vila prendran part en el concurs de menús temàtics dedicats a ciutats i regions que són Patrimoni de la Humanitat. Són, a part de Sa Nansa, Ca n’Alfredo, Can Moreta, Chidas, Districte Hipérbole, Ebusus CBbC Restaurant, Gran Vía, Lydia’s Smokehouse Downtown, Mar&Co., Mira Ibiza i Sa Vida.
S’hi podrà gaudir des d’aquest dijous, dia 9, fins al 31 de març. La xef eivissenca de S’Ametller, Marga Orell, també hi organitzarà, en paral·lel, diversos tallers de cuines del món.
‘Patrimoni Gastronòmic’ està organitzat per l’Ajuntament d’Eivissa, amb el suport del Consell, Pimeef i Sabors Eivissa.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits