Olles bullint, i taules parades. Els binissalemers celebren les festes del Vermar i ja s’ha fet el seu tradicional sopar a la fresca. Entre 24.000 i 26.000 persones de tot Mallorca es presentaren per gaudir de la festa.
Els serveis ferroviaris de Mallorca han posat un servei especial de trens que durava fins a les tres de la nit per a tots els qui venien de fora poble. Els atractius principals d’aquest sopar són els fideus de vermar i la decoració de taules i carrers. Enguany, l’ajuntament premiava el carrer més enramellat i va repartir més de 4.000 botelles entre les taules del poble.
Una empresa de seguretat privada hi fa ara la instal·lació d'una sèrie de mesures electròniques obligatòries per a les joieries que suposen una inversió per a ella de fins a 10.000 €