La respiració, frases d’autoprotecció i altres eines perquè els bombers puguin gestionar les emocions en situacions crítiques
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències

La bona acollida de l'any passat ha fet que enguany augmentin els tallers i que s'hi incloguin actuacions musicals
L’any passat s’estrenava a Menorca el cicle iberoamericà de teatre independent, que va consistir en tres actuacions i dos tallers. L’èxit que va tenir, amb un 80% d’ocupació a totes les propostes, ha fet que aquesta segona edició evolucioni cap a un festival teatral entre els mesos d’octubre i desembre.
L’obra que encetarà el festival el 5 d’octubre serà la preestrena mundial d’Anatomía de un amor d’Imanol Diéguez, Paola Lusardi i Lisa Reventós. Es faran activitats as Mercadal, al Teatre Principal de Maó o a La Cavatina, però la seu principal continuarà sent l’Orfeó Maonès.
La música també arribarà a aquest festival amb propostes locals com Pluma o la Dolce Swing Band.
Una part diferencial del festival consistirà en les trobades i tallers. En seran quatre, la meitat destinats a professionals del sector.
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
La Guàrdia Civil espera els resultats de l'autòpsia, que determinarà si la víctima ha mort de manera natural o si es tracta d'un assassinat
El menorquí, de només 14 anys, és una de les darreres apostes de la Federació Balear de Boxa