Salut suspèn cautelarment la cuina central de Can Arabí, que dona servei a 33 escoles de Mallorca
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
Entre els esdeveniments esportius, destacar la Triatló Illa de Formentera, el dia 7
Es tracta d’una oferta variada amb l’objectiu d’augmentar el nombre de visitants en un mes que és l’inici de la fi de la temporada turística. A l’octubre encara fa bon temps a l’illa i a l’entorn privilegiat que ofereix, el Consell ha volgut afegir una altra sèrie d’atractius.
Ja des de finals de setembre tindran lloc caps de setmana gastronòmics, però un dels plats forts del “Descobreix Formentera a l’octubre” serà al Festival Save Posidònia amb tot un ventall d’activitats culturals, esportives i de medi ambient, sempre amb el tema de la sostenibilitat com a teló de fons. Aquest festival tindrà lloc entre el 12 i el 15 d’octubre. També, entre l’11 i el 12 es celebraran les Festes del Pilar de la Mola.
Entre els esdeveniments esportius, destacar la Triatló Illa de Formentera, el dia 7; la Pujada a la Mola, del dia 12 d’octubre, i finalment la BTT Cicloturista a Formentera i Challenge de la Mola a darrers de mes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades