Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Des d'avui i fins a dimecres, les entrades costaran 2,90€
Aquest dilluns arrenca la Festa del cinema, que possibilitarà que, fins a aquest dimecres, les entrades per gaudir del setè art siguin més barates: 2,90 euros.
Aquesta campanya està impulsada pel sector per combatre la pirateria i la baixa afluència a les sales, així com l’increment de l’IVA cultural, que és del 21%.
La darrera edició de la Festa del cinema, celebrada el passat octubre, va congregar més de 2 milions i mig de persones a tot l’Estat. En aquesta nova edició s’esperen xifres semblants.
Un total d’onze sales de Mallorca, Menorca i Eivissa s’hi han adherit. Els qui vulguin participar-hi, han de registrar-se al web fiestadelcine.com.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros