Fins al 12 d'abril romandrà oberta amb una setantena d'atraccions
Des d’avui i fins al 12 d’abril romandrà oberta al recinte de Son Fusteret de Palma la Fira del Ram. La principal novetat d’enguany és l’atracció “Impact”, que es caracteritza per moviments ràpids i canvis de sentit bruscos.
A les primeres hores de fira moltes famílies s’han acostat fins a Son Fusteret… els infants són els que millor s’ho han passat. Passejar per la fira, menjar i pujar a les atraccions, un pla complet per passar l’horabaixa.
Una de les queixes dels visitants és el preu de les entrades de les atraccions, que van dels 3 i fins als 5 euros de mitjana. L’organització de la fira, però, assenyala que el 70% de les atraccions venen de la Península i que els costos són elevats.
El Ram romandrà obert de dilluns a diumenge fins al 12 d’abril.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Suposadament, el detengut gravava les víctimes durant els actes sexuals
El canvi s'adapta a la Llei de capitalitat, que fixa que la denominació oficial de la ciutat és només Palma. Ara s'obri un període d'al·legacions abans que la modificació es pugui aprovar de manera definitiva.