Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Els municipis ja han celebrat les enceses de la decoració nadalenca
Encesa oficial de llums de Nadal i obertura de mercats a totes les illes. A Eivissa, divendres l’acte d’inauguració tengué lloc al passeig de Vara de Rei. L’arbre de Nadal i la resta d’elements decoratius ja donen pas a un programa de festes carregat de propostes. El cor infantil de l’Escola de Música ja cantà ahir vespre algunes nadales i ja està obert el Mercat de Nadal amb una dotzena de casetes plenes de regals i productes artesans per decorar aquesta època nadalenca.
Un estampa molt similar també ja es pot veure a Formentera. Fent-ho venir bé amb el dia del seu patró, Sant Francesc Xavier, els formenterers recuperaren la torrada popular, envoltats de festa nadalenca perquè també donaren el sus al mercadet de Nadal, que estarà obert fins dia 6 de gener.
En el cas de Menorca, a Ciutadella, l’anunci de Nadal va anar a càrrec de la Companyia de Circ Stròmboli amb un espectacle de música i llum i, fins i tot, amb un compte enrere. El mercat nadalenc enguany s’ha instal·lat a la plaça de la Catedral.
Finalment, també a Mallorca, a pobles com Pollença, els ajuntaments han aprofitat els arbres de les places per ambientar-los i donar al poble aquest ambient nadalenc que s’hi instal·la de cada vegada més . En aquest cas, ho feren a cop de batucada.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
La majoria d'incidents han estat per risc de despreniments, amb 33 actuacions dels serveis d’Emergència, seguit de la caiguda d’elements urbans, amb un total de 29 incidències
Centenars de persones s'han llençat al carrer per celebrar les rues