Ampli dispositiu policial a l’hospital de Son Espases de Palma per una falsa alarma
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat

Jaume Anglada, artista habitual en la programació de la sala, tocarà avui, demà i cada dijous dels mesos de juny i juliol
Torna la llum a l’escenari de La Movida i amb ella la música en directe. Es converteix així en el primer local de música en viu en programar un concert des de l’inici de la crisi sanitària. Ho fa amb un aforament de només 30 persones i amb una distància d’un metre entre taula i taula.
L’encarregat de tornar a dur la música en directe a La Movida és Jaume Anglada, un dels fixos en la programació d’aquest local i que aquest dijous, després de quasi tres mesos sense tocar, tornarà a pujar a un escenari.
Aquesta represa d’activitat és possible gràcies a l’esforç de tots els implicats, ja que de moment i amb els aforaments reduïts, els números no surten. Amb tot i sempre que la crisi sanitària ho permeti, l’espectacle ha de continuar.
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat
El 'hòlding' empresarial del tenista multiplica gairebé per cinc els guanys el 2023
A Palma hi ha 8 escoletes que tenen el servei externalitzat
La trentena de veïns desallotjats ja han pogut tornar a ca seva