Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

Els conductors han hagut de replantejar-se els desplaçaments per alguns punts de l'illa a causa dels talls
La circulació ha estat difícil a moltes carreteres. Els conductors han hagut de replantejar-se els desplaçaments per alguns punts de l’illa a causa dels talls, sobretot a la part forana mallorquina. Hi hagut problemes a la unió entre sa Cabaneta i la carretera vella de Sineu, també a les que uneixen Sencelles amb Inca i Sencelles amb Santa Maria.
Han estat tallades també la carretera des Murterar o la que va de Montuïri a Lloret de Vistalegre i hi hagut dificultats a la via que uneix Sineu amb Petra. Alguns passos inferiors de la carretera de Manacor també s’han vist afectats, a l’altura de la Casa Banca, abans d’arribar a Algaida i en el camí de les Bateries a Son Ferriol.
Segons el Consell de Mallorca, també s’han fet actuacions puntuals a la Ma-10, al túnel de Sa Mola i a diferents carreteres d’Alaró, Binissalem, Bunyola, Esporles, Llubí, Manacor, Palma, Santa Eugènia i Santa Maria, per acumulacions d’aigua i despreniments de pedres i terra.
A les nou del vespre, segons el Consell de Mallorca només hi havia dues vies tancades: La Ma-3017, que uneix es Pinaret amb sa Cabaneta, i un tram de la Ma-3020, entre Santa Maria i Sencelles.
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols