Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Sant Antoni assegura que cada any s'estalvia 200.000 euros gràcies a aquesta pràctica sostenible
Santa Eulària ha iniciat aquesta setmana la reposició de la posidònia a les platges de la mateixa manera que ho ha fet Sant Josep. Sant Antoni ho ha retardat fins a la setmana que ve a causa del mal temps. És l’operació retorn de la posidònia a les platges, la mateixa que va ser retirada de la costa a l’abril.
La retirada de la posidònia de cara a l’estiu es fa a l’illa des de fa uns 60 anys. En alguns casos, fins al 90 per cent del material transportat és sorra de la platja, i tot això acabava a l’abocador. Des de fa deu anys, però, el material es guarda i es retorna a la platja quan finalitza la temporada.
A platges com Caló des Moro s’han guanyat uns 6 metres d’arena des que es duu a terme la reposició de la posidònia a final d’estiu. La intenció d’aquesta practica sostenible és mantenir les platges o fer-les créixer.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
70 caravanes de l’associació Caravaning Oasis s'han reunit per acabar el 2025 i començar l'any nou
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703