La segona temporada fa un salt qualitatiu
La sala multifuncional des Mercadal es va omplir aquest cap de setmana a la presentació de la segona temporada de ‘Cabell d’Àngel’, la sèrie web de l’Associació Menorca Escena.
Aquest projecte audiovisual, creat íntegrament a Menorca durant el confinament, es va emetre per YouTube la primavera del 2020. Va néixer com una forma d’entrenament actoral d’un grup d’actors i actrius residents a Menorca, amb l’objectiu de mostrar, amb tarannà menorquí, la realitat agredolça del moment.
Davant la bona acollida dels primers capítols, l’equip ha decidit fer un salt qualitatiu ampliant les possibilitats tècniques, recursos i equipament per a la segona temporada. Traduïda al castellà i a la llengua de signes, és la primera sèrie que inclou totalment a la comunitat de persones sordes gràcies a la col·laboració de la Fundació per Persones amb Discapacitat de Menorca i ASSORME.
S'ha desferrat de la base mentre s'hi feien una foto