Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Dissabte hi haurà valors entorn de 30ªC a zones d'interior i diumenge es pot superar aquest llindar
Continua l’ambient fresc afavorit per l’entrada de tramuntana, que ha superat els 70 km/h amb un temporal marítim notable, les ones han superat els 5 metres al nord de les Balears. La màxima continua frenada entre els 19ºC i els 23ºC a Mallorca i Menorca, mentre que a les Pitiüses, a recer del vent de nord, la màxima remunta i se situa entre els 24ºC i els 26ºC.
El divendres dematí el cel seguirà mig tapat a Mallorca i Menorca, amb qualque ruixat preferentment a Menorca i punts del nord i nord-est de Mallorca. No s’espera pluja a les Pitiüses, amb un cel més estirat.
El capvespre s’obriran clarianes arreu, ja sense precipitacions. La tramuntana no s’aturarà i seguirà amb cops d’entre 50 i 70Km/h.
Torna l’estiu avançat
El cap de setmana s’espera que les condicions càlides s’imposin de manera lenta però progressiva, fet que es traduirà amb una pujada clara de la temperatura. Dissabte hi haurà valors entorn de 30ºC a zones d’interior i diumenge es pot superar aquest llindar. Pel cel, pocs niguls: predomini del sol tot el cap de setmana, amb un progressiu augment dels niguls alts a partir de diumenge a migdia.
https://twitter.com/TempsIB3/status/1529888382930890754
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella