110 l/m² a Mortitx i 78 l/m² a Santanyí, els registres més destacats de les tempestes d’aquest dijous
Les pluges que han afectat aquesta matinada les Balears han deixat valors acumulats importants de precipitació
Dissabte hi haurà valors entorn de 30ªC a zones d'interior i diumenge es pot superar aquest llindar
176
Continua l’ambient fresc afavorit per l’entrada de tramuntana, que ha superat els 70 km/h amb un temporal marítim notable, les ones han superat els 5 metres al nord de les Balears. La màxima continua frenada entre els 19ºC i els 23ºC a Mallorca i Menorca, mentre que a les Pitiüses, a recer del vent de nord, la màxima remunta i se situa entre els 24ºC i els 26ºC.
El divendres dematí el cel seguirà mig tapat a Mallorca i Menorca, amb qualque ruixat preferentment a Menorca i punts del nord i nord-est de Mallorca. No s’espera pluja a les Pitiüses, amb un cel més estirat.
El capvespre s’obriran clarianes arreu, ja sense precipitacions. La tramuntana no s’aturarà i seguirà amb cops d’entre 50 i 70Km/h.
Torna l’estiu avançat
El cap de setmana s’espera que les condicions càlides s’imposin de manera lenta però progressiva, fet que es traduirà amb una pujada clara de la temperatura. Dissabte hi haurà valors entorn de 30ºC a zones d’interior i diumenge es pot superar aquest llindar. Pel cel, pocs niguls: predomini del sol tot el cap de setmana, amb un progressiu augment dels niguls alts a partir de diumenge a migdia.
https://twitter.com/TempsIB3/status/1529888382930890754
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les pluges que han afectat aquesta matinada les Balears han deixat valors acumulats importants de precipitació
Cort ha informat que el parc de la Ribera i el de Can Terrers romanen tancats des de les 13.00 hores, mentre que el parc de Bellver tancarà a partir de les 21.00 hores
A l'aljub, la jove artista Rebeca Morey presenta 'Anatoformes'