Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
                        
                    
    
    
        
L'OSP s'estrena amb més places que l'any passat, amb 79.000 seients de novembre a abril
                            
                            En plena temporada de tardor, torna l’obligació de servei públic (OSP) per als vols entre Menorca i Madrid. L’OSP s’estrena amb més places que l’any passat, amb 79.000 seients de novembre a abril. Està licitada fins al 2025 i l’opera Iberia-Air Nostrum, per 2,4 milions d’euros. Una mesura que des de fa anys assegura vols directes entre els dos aeroports durant els mesos d’hivern.
L’OSP entre Menorca i Madrid comença aquest dimecres, primer de novembre, però, sense places disponibles per volar a la capital durant els primers dies. Els avions estan plens durant la primera setmana, i només es poden comprar passatges a partir del dia 7 d’anada i del dia 6 de tornada.
L’aerolínia té l’obligació de fixar-ne dues freqüències diàries. La primera sortida és des de Menorca a les 7 del matí i la segona a les 13.45 del migdia. Des de Madrid, els trajectes seran a les 11.40 del matí i a les 20.15 del vespre. L’obligació de servei públic assegura un preu de referència fixat de 110 euros per trajecte, sense descompte de resident. Un preu, però, que els passatgers encara consideren excessiu.
Serà vigent des d’aquest dimecres, primer de novembre, fins al 30 d’abril. A més, enguany hi ha canvis. Per fer front a la creixent demanda durant períodes vacacionals concrets, s’incrementa una freqüència diària durant dates assenyalades com ara Nadal, Setmana Santa, Sant Antoni i el pont de la Constitució.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
                        
                    Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
                        
                    S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes