Una dona, ferida en l’incendi d’un habitatge a Llucmajor
Alguns dels animals que hi havia han mort
El cicle, que combina projeccions de pel·lícules amb espais de debat, torna del 17 al 20 de novembre a l'Estudi General Lul·lià amb la segona edició
El cicle Ulls de dona, que combina projeccions de pel·lícules amb espais de debat, torna del 17 al 20 de novembre a l’Estudi General Lul·lià amb la segona edició, que manté un enfocament que convida a reflexionar des d’una perspectiva femenina, intergeneracional i social.
La segona edició d’Ulls de dona vol fer especial èmfasi en com viuen els adolescents les seves relacions afectives i sexuals. La gran novetat d’enguany és el projecte Teens, en el qual 50 alumnes d’entre 12 i 16 anys podran rodar els seus propis curtmetratges i expressar la manera d’abordar les relacions afectives.
El clàssic d’Otto Preminger ‘Bonjour Tristesse’ encetarà el cicle el 17 de novembre. Es complementarà amb un club de lectura conduït per la guionista i escriptora Carme Morell sobre la novel·la homònima de Françoise Sagan, en la qual es basa la pel·lícula.
El 18 de novembre, la jornada aborda la violència de gènere en contextos rurals amb la projecció del film Nina, d’Andrea Jaurrieta. Posteriorment, el debat se centrarà en com la cultura popular reafirma els estereotips patriarcals de la mà de la musicòloga Bàrbara Durán.
Dia 19, es tractarà de com viuen els i les adolescents les seves relacions afectives i sexuals amb la projecció del curtmetratge ‘La última virgen’ de Bàrbara Farré.
El cicle es tancarà el 20 de novembre amb una xerrada de l’Associació de Dones Cineastes i de Mitjans Audiovisuals, sobre els abusos i les violències sexuals contra les dones en la indústria del cinema i de l’audiovisual.
Alguns dels animals que hi havia han mort
L'humorista mallorquí prepara 16 capítols d'un programa que començarà a emetre's el mes de gener
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
El centre ha activat el protocol d'assetjament i la Conselleria d'Educació, la intervenció d'Inspecció Educativa