Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Cala Vedella i Es Bol Nou es recuperen després del temporal que va deixar destrosses i esllavissades
Vesins i negocis de Cala Vedella es mostren satisfets per la ràpida reparació de la passarel·la de fusta que es va malmetre a la platja, així com per l’anivellament de l’arena. Restaurants i botigues tenen bones expectatives pel que resta de setembre, i creuen que la temporada es pot allargar fins ben entrat octubre.
La tranquil·litat també ha tornat as Bol Nou. La platja està oberta al bany, tot i que hi ha precintat un perímetre d’uns 20 metres al voltant de la zona en la qual es va produir l’esllavissada. Aquesta no va causar ferits, però va aixafar la torre dels socorristes que han de mantenir el servei actiu fins a 31 d’octubre.
Els qui encara estan esperant que se solucionin els efectes del darrer temporal són els negocis de primera línia de Platja d’en Bossa. El fort onatge la va cobrir de posidònia, i encara avui hi continua.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
70 caravanes de l’associació Caravaning Oasis s'han reunit per acabar el 2025 i començar l'any nou
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703