Torna “Versud”, el cicle d’acció poètica que recorrerà els espais vitals de Damià Huguet i Miquel Àngel Riera
L'edició d'enguany amb alè renovat omplirà de poesia Manacor, Santanyí, Felanitx i Campos amb rutes literàries i espectacles d'hibridació
176
Llenguatges poètics, plàstiques de la paraula… els poemes de Blai Bonet, Damià Huguet, Miquel Bauçà o Miquel Àngel Riera encara es faran més grans amb la nova edició del Versud. El cicle d’acció poètica arriba aquest mes a Santanyí, Campos, Felanitx i Manacor, després d’un any en blanc per la pandèmia.
Ho fa fa amb alè renovat, amb l’esperit rupturista, amb l’afany de fomentar una idea de la poesia transgressora i compromesa. Versud proposa també la convivència amb els clàssics. Per això, els espectacles recorreran els espais vitals d’Huguet o de Riera entre d’altres en el 25è aniversari de la mort d’ambdós autors mallorquins.
El Cicle d’Acció Poètica Versud d’enguany comença a Manacor dia 22 de maig, amb “L’home que crea bellesa”, ruta literària emmarcada en l’Any Miquel Àngel Riera, a càrrec d’Antoni Riera.
El mateix dissabte, però el capvespre, s’ha programat al teatre de Santanyí un recital concert “Els meus alendes” de Blai Bonet, amb Glòria Julià, Miquel Gelabert i Joan Carles Vaquer.
Com a novetat en aquest Versud: la primera trobada poètica, enguany amb accent occità. Hi participen poetes seleccionats en el projecte euroregional amb creadors joves com Rodin Kaufman, Bruno Partenot o Clara Fiol. Hi sentirem versos en diverses tradicions i llengües com l’occità, francès, castellà i català.
A Felanitx s’ha programat per dia 28 de maig un recital concert electrònic “Si una tarda un surt cansat de fer feina i plou”, a càrrec de Maria Sevilla i Joan Martínez. A la plaça de l’estació de Campos tendrà lloc una ruta literària de l’Any Damià Huguet, “Campos sempre, groc aspriu”. Pau Vadell i Joan T. Martínez conduiran la ruta.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
EL MÉS LLEGIT
Això després de rebutjar el recurs que presentà l’Ajuntament contra la decisió cautelar del TSJIB per la denúncia de 22 empresaris contra la conversió en zona de vianants d’aquesta plaça
Hi participen Alex Losa, Lady Gosya, Isaac Indart i Freenipples al costat dels internacionals Rudimenta i John Newman
societat
Els dos jaleos de les festes es podran seguir per IB3 Televisió