Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
Ja subministren algunes escoles i supermercats i ultimen el plà de negoci i estudi de mercat per afrontar les vendes a domicili
La Cooperativa Pagesos Ecològics de Mallorca uneix les forces per la venda de productes hortofrutícoles. En només 1 any, més d’una dotzena de productors s’han afegit a un projecte que ja abasteix 3 escoles i supermercats, i ara fa feina per fomentar la venda a domicili.
Marçal és un dels 30 pagesos que forma part de Pagesos Ecològics de Mallorca. Té producció de pollastres, però fa uns mesos que va decidir unir forces amb altres col·legues per potenciar la venda de productes de l’hort.
De moment, en manco d’1 any d’existència, la secció d’hort dels Pagesos Ecològics de Mallorca consta d’una dotzena de membres, xifra considerable tenint en compte la situació de la pagesia illenca.
El sistema de producció i distribució és tot un exemple de feina cooperativa.
La Cooperativa elabora actualment el pla de negoci i l’estudi de mercat per fer el bot al següent gran objectiu: la venda a domicili.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús