Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Ha passat al carrer d'Eusebi Estada i se n'han vist afectats 4 contenidors i 2 cotxes
Han tornat a cremar contenidors de fems a Palma. Ha passat al carrer d’Eusebi Estada i se n’han vist afectats 4 contenidors i 2 cotxes.
És el segon episodi d’aquest tipus des que el passat 23 d’abril, la Policia Nacional detingués dos homes de 48 i 51 anys com a responsables d’almanco 3 dels incendis.
Els Bombers de Palma han rebut l’avís a les 4 i 45. En arribar, les flames ja eren d’una dimensió considerable. També se n’han vist afectats 2 vehicles. El foc també ha afectat l’enllumenat públic i un arbre. La Policia Nacional s’ha fet càrrec de la investigació. Tal i com varen fer amb l’incendi del carrer del poeta Guillem Colom, revisen càmeres de seguretat i de control de trànsit de la zona. En aquella ocasió, va servir per detenir els 2 presumptes responsables, que dies més tard varen ser enviats a la presó on encara romanen. Els investigadors ja ho varen advertir: ells no eren els responsables de tots els incendis de contenidors. Des de la seva detenció, ja se n’han produït dos més. El d’aquesta matinada, i un altre el passat primer de maig al carrer de Jaume Ferrà. Des que s’inicià l’onada d’incendis, a finals del 2017, ja són 363 contenidors calcinats.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia