Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Després de dos dies d'aturada per mor dels efectes de la tempesta, avui s'ha restablert la normalitat
Després de dos dies d’aturada per mor dels efectes de la forta tempesta de dimarts, els 530 alumnes de l’IES Marc Ferrer de Formentera han pogut tornar aquest divendres a les aules. L’institut va tenir grans filtracions d’aigua a causa de les obres d’ampliació que s’efectuen. Aquestes varen provocar que l’aigua de les fortes pluges entràs al centre.
A les quatre del capvespre del dia de la tempesta, una vegada desactivat l’avís vermell pogueren tornar a casa seva, però fins divendres no han pogut tornar a les aules. Dimecres, els professors i el personal del centre varen fer feina per netejar les filtracions. Dijous, la tornada a les aules no va ser possible a causa d’una incidència elèctrica, que ja ha estat solucionada. Aquest divendres la normalitat ha quedat restablerta.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu