Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
L'aforament es limita al 30% i s'ha de desinfectar després de cada client
Després de 2 mesos i mig tancats, amb l’inici de la fase 2, ja poden tornar a obrir els gimnasos. Amb un aforament limitat al 30% i amb cita prèvia.
Encara n’hi ha molts que romanen tancats per mor de la incertesa. I els que han decidit obrir, han ideat diferents sistemes per assegurar les mesures higièniques.
Les classes col·lectives encara no es poden reprendre, tot i que alguns n’ofereixen de virtuals. Per controlar l’aforament, és obligatori reservar cita prèviament.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora