Els accesos a Cala Comtesa, a la platja del balneari i a Cala Xinxell, que és la Illetes militar, continuen tancats des de primera hora del dematí. Informadors turístics coordinats amb la Policia Local, vigilen des de l’arena l’aforament i quan veuen que queda espai suficient a la platja per poder estar-hi mantenint les distancies de seguretat, autoritzen que els banyistes, que fan cua pacientment, hi entrin.
Des del consistori informen que això passa almanco un pic per setmana, i pràcticament tots els caps de setmana en aquestes 3 platges i també a Portals Vells i la Platja del Mago. Tot i aquesta situació asseguren que durant els darrers dies estan començant a percebre una major concienciació per part de la gent.
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos