Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
Aquest dijous han tornat al Trui Teatre amb un concert amb Pablo Ferrández com a solista convidat
Per primera vegada, enguany, el públic de l’Orquestra Simfònica de les Illes ha pogut tornar a assistir a un concert de temporada en viu i en directe. Les darreres 4 actuacions s’han emès en línia per mor de les restriccions.
Aquest dijous, els amants de la música clàssica han tornat a omplir les butaques del Trui Teatre. Amb la suavitat d’aquesta peça de Tchaikovski i amb Pablo Ferrández com a solista al violoncel. Així ha arrencat l’onzè concert de la temporada de la Simfònica.
Ha estat el primer concert amb públic des de feia més de 5 setmanes. I l’Orquestra, ja ho enyorava. Tant els músics com el públic han gaudit de l’escalfor que els dona la música. Quelcom necessari, ara més que mai.
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Es tracta del mateix home que havia sol·licitat el permís d'una crema de rostolls, però que s'ha descontrolat. Al cap de tres hores i mitja, el foc ha quedat extingit
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable