Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Tothom pot accedir als terminals de sortida i arribada. Feia 15 mesos que s'havia limitat a viatgers i treballadors
Des del 15 d’octubre es permet l’accés de tothom als terminals d’arribada i sortida dels port i aeroports. Familiars i coneguts han pogut rebre amb una aferrada la persona que esperaven. També acompanyar-la fins a partir.
Les limitacions d’accés s’iniciaren el juliol de 2020. Des de llavors, només hi podien entrar els viatgers, els acompanyants de persones amb mobilitat reduïda i els treballadors.
L’eliminació de la restricció també beneficia els guies turístics o els xofers que han de recollir els grups a dins. A més, els agents de seguretat poden alleugerir el control de portes i dedicar-se a evitar aglomeracions de grups.
En les pròximes hores acabaran de reitrar alguns cartells que informen de la restricció.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Segons ha pogut saber IB3 Notícies, la víctima és de nacionalitat estrangera i vivia en aquesta finca situada a prop de l'hipòdrom