Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

Tothom pot accedir als terminals de sortida i arribada. Feia 15 mesos que s'havia limitat a viatgers i treballadors
Des del 15 d’octubre es permet l’accés de tothom als terminals d’arribada i sortida dels port i aeroports. Familiars i coneguts han pogut rebre amb una aferrada la persona que esperaven. També acompanyar-la fins a partir.
Les limitacions d’accés s’iniciaren el juliol de 2020. Des de llavors, només hi podien entrar els viatgers, els acompanyants de persones amb mobilitat reduïda i els treballadors.
L’eliminació de la restricció també beneficia els guies turístics o els xofers que han de recollir els grups a dins. A més, els agents de seguretat poden alleugerir el control de portes i dedicar-se a evitar aglomeracions de grups.
En les pròximes hores acabaran de reitrar alguns cartells que informen de la restricció.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits