Amb bots d'alegria, els al·lots ja tenen un altre motiu per somriure en espera d'unes festes de Nadal que ja toquen a la porta
Els més menuts poden, des d’aquest cap de setmana, tornar a celebrar festes als parcs infantils. Un sector, per cert, que ha patit pels tancaments i restriccions que hi ha hagut durant tots aquests mesos. Els empresaris estan contents de poder tornar a obrir, si bé esperen que els deixin augmentar com abans millor el nombre d’infants que poden assistir a cada celebració.
Infants per amunt i per avall tornen a ser els habitants de parcs infantils com aquest, que ahir varen obrir les portes. Això sí, no són tants com n’hi havia abans de l’esclat de la pandèmia: les restriccions encara comanden.
Els pares i mares estan alabats de poder tornar a tenir un lloc on celebrar aniversaris com el de, per exemple, Anelís, que acaba de fer els 3 anys.
I n’Elsa és, en realitat, na Cris. Avui es dedica a actuar i enlluernar els convidats a l’aniversari, però també és un exemple que aquest període d’inactivitat ha deixat alguns petits empresaris pel camí. Ahir mateix va tancar el seu parc infantil.
Amb bots d’alegria, els al·lots ja tenen un altre motiu per somriure en espera d’unes festes de Nadal que ja toquen a la porta.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes