Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
L'agrupació valenciana des Pujols ha reprès l'activitat després de dues dècades d'inactivitat
La comunitat de valencians resident a Formentera ha volgut portar fins a l’illa una de les seves festes més representatives: les Falles. I ho organitza l’Associació Cultural Falla Valenciana es Pujols després de 20 anys d’inactivitat. Aquest dissabte, s’ha donat el tret de sortida amb la Despertà. A les 9 del matí, els membres de l’agrupació han recorregut els carrers del poble amb coets i pólvora.
Tot seguit, i com també ho fan a la ciutat de València cada 15 de març, s’ha produït la Plantà, moment en què toca fer feina per muntar els ninots que formen els monuments fallers, de la gran i la infantil, instal·lades a la plaça d’Europa. En acabar, és el torn de menjar i la festa, amb un merescut arròs al forn i molta música que s’allargarà fins a la mitjanit.
L’agrupació ha organitzat diferents actes que es culminaran aquest dimecres, dia de Sant Josep, amb una Mascletà i a la nit, la Cremà, que posarà el punt final a la celebració.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
L'ONG Caminando Fronteras ha donat l'avís i assenyalen que són tres barques desaparegudes, en una de les quals viatgen, almanco, 10 dones i 2 infants