Els comerços de Binissalem deixaran que els menors sense mòbil puguin telefonar en cas d’emergència
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital
Els bijuters de Menorca acudiran a quatre fires en menys d'un mes i mig a París, Milà i Madrid. A la cita de BISUTEX hi acudiran sis empreses de bijuteria de l'illa.
SEBIME, l’Associació Espanyola de Fabricants de Bijuteria, ha presentat les primeres destinacions de fires de l’any 2022. Seran quatre encontres en un mes i mig que serviran per contactar amb majoristes i exhibir el producte. El fet de no haver-se’n pogut celebrar durant la pandèmia havia perjudicat la indústria. Entre el 3 i el 6 de febrer tindrà lloc a Madrid la fira BISUTEX on participaran sis empreses menorquines que presentaran la nova col·lecció de primavera-estiu. Aquest any la gran novetat de la temporada és la tornada del color daurat que havia perdut pes davant la plata i el roser.
Per altra banda, la crisi de transport de contenidors de la Xina també ha incrementat les vendes de bijuteria nacional. Als majoristes ja no els hi surt tan rendible exportar el producte del país asiàtic i aposten més pel mercat nacional.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital
Algunes de les víctimes han hagut de ser rescatades en una complicada feina dels serveis d'emergències