Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Els bijuters de Menorca acudiran a quatre fires en menys d'un mes i mig a París, Milà i Madrid. A la cita de BISUTEX hi acudiran sis empreses de bijuteria de l'illa.
SEBIME, l’Associació Espanyola de Fabricants de Bijuteria, ha presentat les primeres destinacions de fires de l’any 2022. Seran quatre encontres en un mes i mig que serviran per contactar amb majoristes i exhibir el producte. El fet de no haver-se’n pogut celebrar durant la pandèmia havia perjudicat la indústria. Entre el 3 i el 6 de febrer tindrà lloc a Madrid la fira BISUTEX on participaran sis empreses menorquines que presentaran la nova col·lecció de primavera-estiu. Aquest any la gran novetat de la temporada és la tornada del color daurat que havia perdut pes davant la plata i el roser.
Per altra banda, la crisi de transport de contenidors de la Xina també ha incrementat les vendes de bijuteria nacional. Als majoristes ja no els hi surt tan rendible exportar el producte del país asiàtic i aposten més pel mercat nacional.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
La majoria d'incidents han estat per risc de despreniments, amb 33 actuacions dels serveis d’Emergència, seguit de la caiguda d’elements urbans, amb un total de 29 incidències
Això haurà de servir als jutges per aclarir si hi va haver negligència mèdica, tal com denuncia la mare