Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Aquí els oficis, com a la resta de recintes de culte religiós, s'han tornat a fer, però amb una capacitat que no superi el 30%
Durant la crisi sanitària, a Son Espases es continua el servei religiós a pacients i familiars que ho sol·liciten. Hem estat amb un dels 3 preveres que s’ocupen de la capella de l’Hospital de referència, on aquesta setmana han pogut tornar a dir missa.
La capella de l’Hospital de Son Espases ha estat oberta durant les 8 setmanes que dura ja l’estat d’alarma per la pandèmia de la Covid-19. Ara, amb l’entrada a la fase 1, s’han reprès les misses diàries a les 11 del matí. Allò que sí que ha continuat totes aquestes setmanes de confinament són els serveis religiosos per als malalts a les habitacions, que fan els 3 responsables d’aquesta capella.
I ara s’han hagut d’adaptar a la nova situació, però el coronavirus no els ha aturat.
Aquí els oficis, com a la resta de recintes de culte religiós, s’han tornat a fer, però amb una capacitat que no superi el 30%.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació