Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Les més de 200 confraries de Mallorca es preparen amb il·lusió i motivació
Han estat dos anys sense processons de Setmana Santa. Per això les més de 200 confraries de la diòcesi de Mallorca reprenen els actes amb il·lusió i motivació.
A Palma hi ha uns 5.000 cofrares, la meitat dels de la diòcesi. I allà els actes seran gairebé igual que abans de la pandèmia. Un dels pocs canvis serà en la processó de divendres, que partirà de l’església de Sant Antoniet, i no dels Caputxins.
També canvi gros a Pollença. La processó de Dijous Sant sortirà de la parròquia per pujar fins al Calvari.
Des del bisbat demanen que tothom vagi als actes de Setmana Santa amb mascareta, excepte aquells que duguin la cara tapada. També recomanen que els qui no puguin mantenir la distància (com per exemple, els portadors de passos) estiguin vacunats i es facin un test d’antígens les hores anteriors a l’acte.
El més important, assenyala el bisbe, és recuperar la normalitat i poder caminar tots junts per manifestar la fe.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia