Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                     
    
     
        
Respon al fiscal i la defensa, per desoir l'ordre de la JEC de treure els llaços grocs, però es nega a contestar a Vox per "decència democràtica
 
                             
                            Quim Torra ha declarat al Tribunal Superior de Justícia de Catalunya per un suposat delicte de desobediència. Durant tres quarts d’hora, ha respost per la querella interposada contra ell per la FiscAlia per desobeir la Junta Electoral central i no llevar els símbols independentistes dels edificis públics de la Generalitat. Torra ha arribat acompanyat dels seus consellers i de dirigents sobiranistes. En la seva declaració, el president català ha apel·lat a la llibertat d’expressió.
En una compareixença posterior al Palau de la Generalitat, Torra ha dit que no podia obeir una ordre que ha qualificat d'”inaplicable” i “en contra de drets fonamentals” com la llibertat d’expressió. Per això, segons ell, el procediment hauria de ser nul. Ha acusat la Junta Electoral d’Il3legal i ha dit que “pagarà el preu que hi calgui”.
El president català també ha demanat que el govern central deixi d’utilitzar les institucions amb intencions partidistes i ha alertat que la “repressió no és el camí”.
Torra ha aclarit que no ha respost les preguntes de Vox per una qüestió de “decència democràtica”.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
 
                        
                    La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar
 
                        
                    Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
