Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
Torra ha iniciat aquesta acció per donar suport als presos catalans en vaga de fam
El president de la Generalitat, Quim Torra, ha començat un dejuni de 48 hores. Torra ha iniciat aquesta acció per donar suport als presos catalans en vaga de fam.
El president ha iniciat aquest dejuni a la barriada de Sarrià de Barcelona i el continuarà en el monestir de Montserrat, on hi passarà dues nits.
Torra ha rebut en les darreres hores nombroses crítiques de diversos líders polítics després d’haver apel·lat a la via eslovena per aconseguir la independència de Catalunya.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús
La colcada de Completes es farà en silenci i el primer ball de dimonis només sonarà, no hi haurà ballada