Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
La vicepresidenta del Govern central demana esgotar totes les vies de diàleg però diu que l'Executiu farà complir la llei
Després que ahir Torra afirmàs que no acceptaria una sentència en contra dels polítics independentistes empresonats, RESPIRA … avui ha anat més enllà. En una entrevista a Catalunya Ràdio, el president català ha assegurat que, si hi ha una condemna ferma, es planteja demanar al Parlament la possibilitat d’obrir les presons als polítics catalans. Quim Torra insisteix al Govern i ofereix diàleg per negociar un referèndum d’autodeterminació pactat i vinculant. I avui la vicepresidenta demana esgotar totes les vies, però adverteix que el Govern farà complir la llei.
D’altra banda, Interior ha decidit suspendre el trasllat de 30 agents de la Guàrdia Civil destinats a Catalunya fins, almenys, el 16 d’octubre. El ministeri argumenta la necessitat de garantir la seguretat ciutadana davant la celebració de la pròxima Diada, dia 11 de setembre.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació