El temporal colpeja Menorca amb ports tancats i embarcacions enfonsades
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
És la primera reunió, entre tots dos, des que es constituí la nova legislatura central
EFE/Alberto Estévez/POOL
136La reunió a Barcelona entre el president de la Generalitat, Quim Torra, i el president del govern central, Pedro Sánchez, tendrà continuïtat i serà aquest mateix mes de febrer. Tots dos encapçalaran la mesa de diàleg per afrontar -han dit- el “conflicte català”.
Els dos presidents s’han citat aquest dijous a les 12 del migdia, a Barcelona. De fet, és la primera reunió, entre tots dos, des que es constituí la nova legislatura central. Feia més d’un any que no es trobaven.
Pedro Sánchez ha començat dient que avui és un dia important per a Catalunya i el conjunt d’Espanya. Ara bé, ha matisat que aquest diàleg serà “llarg”, i “complex”.
Quim Torra, per la seva banda, ha lamentat que no hagi estat clara la proposta de Sánchez. Torra espera que es pugui concretar a la mesa de negociació.
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors
Recurs socioeducatiu que combina classes teòriques i pràctiques a empreses, destinat a evitar l'abandonament escolar de menors en situacions socials desafavorides
Segons fonts de la Policia Nacional, planejava un atemptat de gran envergadura a Espanya