Joan Rabassa, de 17 anys, corona el pi de Pollença
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
És la primera reunió, entre tots dos, des que es constituí la nova legislatura central
EFE/Alberto Estévez/POOL
113La reunió a Barcelona entre el president de la Generalitat, Quim Torra, i el president del govern central, Pedro Sánchez, tendrà continuïtat i serà aquest mateix mes de febrer. Tots dos encapçalaran la mesa de diàleg per afrontar -han dit- el “conflicte català”.
Els dos presidents s’han citat aquest dijous a les 12 del migdia, a Barcelona. De fet, és la primera reunió, entre tots dos, des que es constituí la nova legislatura central. Feia més d’un any que no es trobaven.
Pedro Sánchez ha començat dient que avui és un dia important per a Catalunya i el conjunt d’Espanya. Ara bé, ha matisat que aquest diàleg serà “llarg”, i “complex”.
Quim Torra, per la seva banda, ha lamentat que no hagi estat clara la proposta de Sánchez. Torra espera que es pugui concretar a la mesa de negociació.
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
La celebració de Sant Antoni ha quedat a mitges
A Vila, es confirma que es coronarà el pi avui vespre, independentment de la pluja