Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Més de 800 batles independentistes de Catalunya han assistit al Palau de la Generalitat
Més de 800 batles independentistes de Catalunya han assistit aquest dissabte al Palau de la Generalitat per mostrar el seu rebuig per la sentència del Tribunal Suprem contra els líders del procés.
Els batles han estat rebuts pel president Quim Torra qui els ha animat a continuar presionant l’Estat i la justícia espanyola.
Torra ha dit que el seu compromís és tornar a exercir el dret a l’autodeterminació.
La batlessa de Barcelona no ha comparegut a l’acte, tot i que el seu ajuntament aprovà ahir amb el suport dels comuns una resolució de rebuig a la sentència del Suprem. Avui horabaixa hi ha una manifestació convocada a Barcelona que transcorrerà amb el lema “llibertat”.
Ni la repressió, ni les amenaces d’un nou 155, ni les multes, ni la presó, ni les condemnes preventives, ni pels requeriments del TC… Res no ens aturarà: ho tornarem a fer. El nostre compromís amb l’exercici del dret d’autodeterminació ja no té camí de retorn pic.twitter.com/NXW20O0nrl
— Quim Torra i Pla (@QuimTorraiPla) October 26, 2019
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç