El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
El Govern central respòn el president català que "l'autodeterminació no existeix"
La Moncloa i la Generalitat han escenificat la voluntat de restablir ponts després de la crisi oberta amb el referèndum del Primer d’Octubre. La reunió entre Pedro Sánchez i Quim Torra ha servit per a reactivar la Comissió Bilateral Estat-Catalunya, inactiva des de 2011. Pel que fa a l’autodeterminació, encara hi ha parers enfrontats.
Dues hores i mitja ha durat la reunió, a La Moncloa, entre Pedro Sánchez i Quim Torra. El president català ha valorat el reconeixement de la naturalesa política del conflicte català i, tot i que ha advertit, que no renuncia a res, ha agraït que el president espanyol no posés límits a les temàtiques a tractar.
Sánchez ha respost amb un gest que alguns han criticat: un tuit en català. Tot i l’esforç per a visibilitzar la voluntat de restablir relacions cordials, el Govern central ha deixat clar que ni es planteja acceptar la convocatòria d’un referèndum legal.
La Moncloa confia que, reactivant la Comissió Bilateral Estat-Catalunya, es podran pactar una sèrie d’inversions que dilueixin el malestar independentista. De moment, però, no hi ha data per a la primera reunió.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits