Torra li demana que aprofiti els Jocs del Mediterrani per recosir les ferides de l'1-O i l'emplaça a trobar-se divendres per parlar
Els tres darrers presidents de la Generalitat de Catalunya, Artur Mas, Carles Puigdemont i Quim Torra han enviat una carta a Felip VI en què li demanen que sigui una veu de conciliació. Li reclamen que escolti i respecti la voluntat dels ciutadans expressada a les urnes.
També li diuen que volen obrir una etapa de diàleg i negociació respectant els drets civils i les llibertats fonamentals. Torra acaba la carta en solitari reclamant al monarca una reunió aprofitant el viatge que farà a Catalunya divendres. Just avui dimecres s’ha fet la primera sessió de control a Torra al Parlament català d’ençà que va assumir el càrrec.
Sortosament, nou de cada deu casos són desaparicions voluntàries i es resolen en uns dies