Torra li demana que aprofiti els Jocs del Mediterrani per recosir les ferides de l'1-O i l'emplaça a trobar-se divendres per parlar
Els tres darrers presidents de la Generalitat de Catalunya, Artur Mas, Carles Puigdemont i Quim Torra han enviat una carta a Felip VI en què li demanen que sigui una veu de conciliació. Li reclamen que escolti i respecti la voluntat dels ciutadans expressada a les urnes.
També li diuen que volen obrir una etapa de diàleg i negociació respectant els drets civils i les llibertats fonamentals. Torra acaba la carta en solitari reclamant al monarca una reunió aprofitant el viatge que farà a Catalunya divendres. Just avui dimecres s’ha fet la primera sessió de control a Torra al Parlament català d’ençà que va assumir el càrrec.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda