Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Una vintena d'artistes actuaran en el "Concert per la pau", per recaptar fons per la població afectada per la invasió russa
110
El Teatre Principal de Palma acull aquest dimecres a les 20 hores el ‘Concert per la Pau’, un esdeveniment solidari on participaran més d’una vintena d’artistes i grups. La recaptació es destinarà íntegrament a Creu Roja Internacional, que treballa sobre el terreny a Ucraïna.
“Els fons que es recaptin es destinaran a donar suport als serveis humanitaris que la Creu Roja d’Ucraïna presta en col·laboració amb Creu Roja Internacional. També es derivaran als països veïns que acullen persones refugiades”, ha explicat Xavi Pozo, cap de comunicació de la Creu Roja a les Balears, a l’Informatiu Matí d’IB3 Ràdio.
Al concert actuaran Xanguito, Pep Suasi, els Blauets de Lluc, Two Tenors, Ben Trempats, Jaume Anglada, Víctor Uris, Petit, Carmen Jaime, Blai Vidal i Al Mayurca, entre d’altres.
Les persones que no puguin assistir al Teatre Principal i hi vulguin col·laborar, ho poden fer mitjançant un donatiu a una Fila 0 que s’ha habilitat per aquest esdeveniment.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida